Min helg..

Min helg gick i ett..
Lördag: då följde jag med Isabella och skulle hämta Golli med hon gick såklart inte in i transporten.
Vi bestämde oss att gå, men Golli slet sig och höll på. Så det blev en säkerhetsrisk för alla.
Lämnade henne och traskade den låååååååånga vägen till stora vägen. Elina hämtade oss. var hemma 20?
Hela dagen borta.
Söndag: följde med isabella och hämtade golli, lyckligtvis gick hon in i transporten med hjälp av linor och tålamod.
hela dagen försvann även där..
 
likaså idag.
följde med isabella, jag skulle rida Golli, men vi longerade ( som vi ska göra hela veckan)
Vi var även på hööks, jag köpte Tyglar och Pannband 300 kr fattigare, känns extra skönt i slutet av månaden.
 love stress! <3
nu ska jag duscha och göra lite annat.
Bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0