Ny kategori?

jag funderar starka på att skapa en kategori som heter "Erika klagar" eftersom det är något jag gör dagligen.
och personligen tycker jag det är ganska roligt att läsa och höra på folk som klagar. Ett av mina stora intressen faktiskt. haha nej inte riktigt men nästan ;)
Om denna kategori skapas så har jag typ alltid något att skriva!
vad tycker ni?
eller har ni ingen åsikt ? :) - det skulle kunna vara något jag kan klaga på ;)KLAGARN LIKSOM!
Det blir ingen super sovmorgon imorgon. jag orkar inte göra klart de 2 sista uppgifterna jag har nu (hoppas vi inte får fler)
Får helt enkelt börja 9.30 ...
men jag ska jobba på så jag kanske kan få längre lunch iaf ;)
aja nu ska jag städa lite mer i mitt rum, sen ska jag kolla på Glee!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0