SOMMAREN ÄR PÅ G!

gud vad det håller på att bli sommar på riktigt nu!
idag tog jag en omväg hem, sen när jag kom hem bytte jag om och gick ut och sprang i skogen!
skulle ta hela spåret bakifrån, men jag kom tillbaka dit jag började ganska snabbt, så jag sprang min egen väg!
Sprang upp för backar 5 gånger, riktigt jobbigt BRA TRÄNING!
inga småbackar utan MÖRDARBACKAR!
 
sen har jag ätit middag och kollat på Glee.
Nu ska jag duscha och sedan förbereda mig inför redovisningen imorgon, tror jag även ska unna mig en smoothie?
imorgon är min dag chill!
Sovmorgon - redovisning - dagen slutar! NAJS!
ska även ut och springa imorgon, då tar jag spåret från rätt håll, haha!
 
klickade även in på Cheval och såg dessa:
fina jue! kanske ska beställa ett par, eller varför inte båda? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0