Ask.fm

Nu ska Erika säga sin åsikt för hon har tråkigt..
 
Först och främst tycker jag att det är ganska kul att läsa om vad många mindre hästbloggare tycker om just Ask, eftersom 75 % tycker precis som NellieB, bara för att Nellie inte gillar de så måste inte så många kopiera hennes texter och byta ut ett ord här och där för att verka coola. Med andra ord har de ingen egen åsikt.
 
Jag är inte så påläst vill jag först och främst skriva men vi kör ändå!
vad jag har förstått, så kan alla personer som inte får frågor av massa random människor slumpa frågor.
Det isig är ju ganska pinsamt för alla får ju samma frågor, vilket gör det mer uppenbart att ingen orkar bry sig om att ställa en fråga.
 
Sen när någon ställer en fråga, så svarar kontoinnehavaren "vem är du?" - själva grejen med sidan är ju att man kan ställa frågor anonymt? om man undrar vem människan är så kolla Ip-adressen, eller skit i att svara, svårare än så är det inte.
 
Själv har jag ALDRIG tänkt tanken att skaffa det, dels för att jag inte skulle få några frågor och dels för att jag blir sur när folk frågar mig saker ibland beroende på humör, mamma kan bara fråga hur jag har haft det i skolan och 3:e världskriget startar. eller när någon annan skriver till mig "fråga mig något" asså varför? om jag vill veta något kan jag fråga utan att du ska säga när jag får fråga, jag väljer hellre själv mina stunder då jag vill fråga. DÅ frågar jag.
 
Folk får ta så mycket skit på sidan, är de värt de för att få svara på frågor kan jag undra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0