Önskelista redan!

jag blir 18 om 1 månad och 15 dagar, det innebär att det är jul om 1 månad och 21 dagar!
Så ja, det är dags att börja tänka på årets önskelista!
i år kommer min önskelista vara ganska tom, det enda jag önskar mig är en ny ridhjälm! och de måste jag ha.(och körkort såklart men det måste jag kämpa för)
Jag kommer ihåg för några år sedan när jag skrev önskelista med min kompis, jag hade minst 150 saker uppskrivna, bara skit egentligen. jag tror tillochmed att jag skrev upp saker bara för att :p fick jag något av det? haha, tror faktiskt inte de ;)
tidigare år har jag ju då som sagt önskat mig massor, men jag vet inte vad som hänt nu när det inte är så längre, kanske är det för att jag blir vuxen snart, ja myndig iaf! man önskar ju sig knappt något som vuxen :o
 
jag vill inte bli vuxen :( inte än iaf! ska njuta de sista veckorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0