Tack Amanda för dina frågor!

1.   Hur länge har du ridit Nevada EXAKT? 3 månader och 6 dagar!
2. Hur länge red du lucky?
Typ 6-7 månader sen blev hon skadad…
3. Vad är det högsta du har hoppat ponny?
Skulle gissa på 80
4. Vad är det högsta du har hoppat storhäst?
Typ 85
5. Vad har du för hopprädsla?
Asså jag är mest rädd för att ramla av och dö. I hoppningen är det inte så mycket YOLO för mig…
6. Varför har du den rädslan?
För att jag har kollat på videos på youtube;)
7. Vilken är din favoritfärg på typ schabrak och lindor?
Jag gillar rosa, brunt och grönt!
8. Vilken är din favoritfärg på sadel och träns, svart eller brun?
Svart känns mer ”rent”. Men brunt är fint!
9. Vem gillar du mest? Lucky eller Nevada?
De är ganska olika varandra, Lucky kommer alltid vara Lucky liksom, men samtidigt är Nevada den han är så jag gillar de på olika sätt. Precis som en mamma gillar sin son och dotter! Där fick jag till de ;)
10. Vad tycker du om att Jb har bytt namn?
Jag tycker att det är ganska kul hur upprörda alla är över att vi nu heter Grillska!
11. Vilken va din favorithäst på nyby och varför? Radja, för att han är speciell, jag har lärt mig så mycket på honom!


12. Favoritplagg till vardags? Jag gillar att gå i balklänning så det är favoriten en tisdag!
13. Tror du på karma? Karma is a bitch, så antagligen!
14. Är du bra på att spara pengar? När jag väl vill själv, så är jag grym!
15. Hur många har du vart kär i? asså verkligen KÄR så är det nog 1, sorry mina andra 1000 ex! skoja!
16. Vad ska du göra efter gymnasiet? Efter gymnasiet ska jag plugga till förskolelärare!
17. Längtar du till studenten? Motivera ditt svar! Ja, vem gör inte! liksom slippa en och annan, skoja ;) nej men jag längtar så jag kan plugga till de jag vill jobba med.
18. Vem är din favoritlärare? Jag gillar lärare som ger mig högre än E, så Micke är ganska bra!
19. Vilket är ditt favoritämne? Filosofi är svårt men kul, men favorit ämne är nog ja får nog svara filosofi!
20. Om du vann en miljon vad skulle du göra med pengarna? Köpa både Lucky och Nevada! ;) Nej men jag skulle väl boka en resa till mig och en vän, sen flytta hemifrån!

21. Vad är det bästa med att bo i lägenhet? Att risken för inbrott minskar!
22. Skulle du hellre bo i hus? Nej :D
23. Är du konflikträdd? Nej egentligen inte, någon som vill starta en konflikt?
24. Finns det nån person du verkligen hatar? Nej, jag hatar ingen egentligen, inte ens en som gjorde allt för att förstöra för mig i 6:an, inte ens ”Göran”. Sen finns de personer som jag ogillar, men vad skulle jag göra om jag inte hade dom att snacka skit om med mina vänner jag tycker om!
25. Vad har du gått på för skola och linje 7-9an? Jag gick Ridklass på Stålfors!
26. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Hahaha Nej;)
27. Hur gammal va du när du började rida?
11

28. Är du intresserad av nån annan sport än ridning? Nope!
29. Vad tycker du om mina frågor Erika? ;) GRYMMA!  Du borde ställa frågor i allas frågestunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0