inget att hänga i julgranen..

idag skulle Nevada vaccineras så det var pang på rödbetan!
jag kastade i mig en kiwi, bytte om och slängde mig på cykel mot stallet.
ta in hästen slänga på sadeln och hoppa upp typ.
dock hade jag inte behövt stressa men aja.
 
ridnigen gick inte så bra, eller jo lite för han sökte sig neråt och gjorde en och annan fin galoppfattning, men inte mer än då. det kan inte gå bra hela tiden. och jag tar på mig det eftersom jag är piloten!
 
Nevada snubblade med frambenen, såklart slappnade jag av förmycket så jag "tappa" huvudet om ni förstår. det gjorde så ont i nacken!
så jag hoppade av och skritta av förhand.
Nu har jag as ont mellan skulderbladen och nacken...
Nu ska jag göra en tröst smoothie!
jag och Golli :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0