innan jag dör!

jag har alltid sagt, innan jag dör ska jag åka till New York och se frihetsgudinnan.
och det gjorde jag ju i maj, så då kan ju jag dö nu?
Nej självklart inte! det var ju inte allt på min lista faktiskt!
När jag var ung, kanske 10 år? tittade jag och mamma på tv och såg ett program om när människor besteg besteg mount Everest. såklart sa jag "innan jag dör ska jag bestiga mount Everest" jag säger det fortfarande, för det skulle vara grymt. men det är inget man bestämmer en dag och gör nästa NEJ!
Detta kostar massa pengar och är grymt farligt! så får se, men om jag ska vara ärlig så tror jag inte att jag kommer göra det.
Men en dröm jag har som jag ska göra tillverklighet när jag är i det stadiet i livet att jag klarar det på alla sätt så ska jag köpa en häst! (som alla andra som inte får en av sina föräldrar)
Nej men asså innan jag dör ska jag äga minst en Fjording och en nordsvensk! här blir det inga klassiska bruna valacker. eller ja, kanske blir en sådan också ;)
 
En nordsvensk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0