speciell ridning

Dagens ridning var lite speciell, Började barbacka och redan där började Nevada testa mig, efter ett tag gick jag och hämta sadeln, gick inte alls, gick upp till stallplanen och fick hjälp av Jenny och det blev bättre.
gick till ridbanan där han testa lite igen men sedan gick han fint!
 
Grejen är att jag ger upp för lätt, nu har jag lärt mig Nevada och jag kommer åt han, så är det är antagligen det som gör att han testar mig. jag blir lätt arg, hur mycket blir bättre då, dock blev jag mycket gladare när jag fick hjälp.
så på måndag, ska jag rida utan sporrar, med positivenergi och med ett ridspö på banan.
tycker synd om människorna i närheten när jag blir arg :( jobbar på det!
Tack Amanda som följde med och fota samt stod ut!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som du pressar in sporrarna skulle ja me göra allt för att bli av m dej

2013-09-21 @ 22:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0