💛💛💛💛

Imorgon Àr de dags för skola igen, sÄ nu tÀnkte jag skriva om mitt pÄsklov!
Jag började mitt lov pÄ Lördagen med att ramla av:

Samma dag trÀffade jag en vÀn, ocksÄ den enda vÀn jag trÀffade pÄ lovet (Y)
Redan dagen efter pÄ söndagen kom jag pÄ mig sjÀlv nÀr jag tÀnkte att "imorgon Àr de skola, nej det Àr lov.."
Jag och mamma Äkte till Erikslund och gick runt lite. jag har dessutom umgÄtts en dag med hundarna.
 
annars har jag varit i stallet, pluggat, gÄtt pw/sprungit & legat i min sÀng och haft min ipad i högsta hugg.
Ja roligare lov har jag haft, men jag tror jag behövde lite trÄkigt alone, för  nu Àr jag taggad för sista rycket innan studenten.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0