lite hopp i skogen

idag bestämde jag att vi skulle ha kul och strunta i banan.
Så jag SADLADE och satt upp och red mot hoppskogen. väl där var Nevada lite spänd och de första stockarna hoppade han typ stilla stående. sen satte jag upp tempot och galoppera och hoppa små stockarna i rad på en stig. sen mot monsterstocken, den är högre än alla andra och jag kan aldrig hänga med i hoppen där eftersom jag inte riktigt vet när han hoppar! ;) men sista hoppet på den hängde jag med bra. sen var han igång!
jag fick bromsa vill jag lova.
sen red vi mot en grusväg där vi travade åt ena hållet, och galopp tillbaka på en grusväg, sen skritt tillbaka till stallet :)
idag skötte han sig <3

Det värsta med att ramla av är den mörka smärtan man har några dagar efter. Nu sitter just den i mitt sittben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0