plötsligt blev det så verkligt!

jag fick ett brev hem att jag skulle bekräfta min identitet på antagningen, vilket jag har gjort nu.
och NU känns det verkligen, jag tar studenten i sommar och förhoppningsvis påbörjar jag min "riktiga" utbildning i höst!
jag har sökt samma utbildning i ca. 6 olika städer ;) här i Eskilstuna bla, men också i t.ex. Karlstad. Vi får se vart jag hamnar, för OFC så hade utbildningen i Eskilstuna högst antagningspoäng i höstas! wohooo! får se hur de går med de nu när jag har sökt ;)
Jag vill iaf gå nära mitt hem så jag kan fortsätta rida, för det är något jag verkligen vill. men aja vi får se hur de blir med det!
 
Hoppas jag kommer in på prioett iaf, undra vart den är?
hursomhelst så är det något som säger att Karlstad skulle vara roligt att plugga i, då bor jag så jag har lika långt till mamma som till pappa, sen är Karlstad ganska fint!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0