TORSDAG!

Idag gick jag upp ovanligt tidigt och åt frukost?
Dessutom har jag bakat kladdkaka som jag har tänkt göra i flera dagen men som jag inte har orkat.
som om inte det var nog har jag redan fixat mitt rum och mig inför stallet?
Nu ska jag bara äta lite mellis! och vänta på biiiillleeen.
 
Förstår ni min "ångest" när mitt nödgodis är slut?
Nödgodis har man i en bruk och tar fram vid ett tillfälle man inte klarar sig utan godis, nödgodiset får inte vara för gott (det säger ju sig själv eftersom det då kommer ta slut direk, och då är det inte nödgodis!)
Jag brukar ha skumfilurer - för att man bara kan äta max 4 och sedan är godissuget borta. eller så funkar ahlgrens bilar för att dom är jag så trött på, men dom funkar i nödfall.
IAF mitt är slut :(
så ja, jag var tvungen att baka en kladdkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0