Igår blev jag 19...

Och precis som förra året var jag sjuk på min födelsedag och är fortfarande, asså? så jag kommer räkna med att vara sjuk när jag fyller 20 eftersom jag har varit de 2 år irad..
 
På onsdagskvällen efter en dag med aktivitet från 07 - 20 gick jag till stan och mötte Victor! så vi "firade in min födelsedag" vid 12 slaget. Kul var det att prata med honom om det mesta.
Efter att ha sovit hela dagen så valde jag att Innan det blev mörkt åka till stallet och rida Nevada barbacka en kort stund, härligt!
Efter det åt familjen på papas tapas, mys!
 
Jag fick 4 sånna här glöggmuggar i en av presenterna, men eftersom glögg är äckligt dricker jag te ur de istället, funkar utmärkt! visst är de söta?!
Ikväll ska jag ta in hästarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0