DAGS FÖR UPPDATE!

i onsdags red jag barbacka på  banan, endast skritt då underlaget var riktigt dåligt!
Nevada blev riktigt fin och han lyssnade bra!
 
i torsdags gick jag en promenad med Nevada 45 min. jag ville gå en chillpromenad, Nevada ville gå pw ;)
efter jag sagt till honom och backat honom gick han fint vid min sida!
 
igår red vi ut i skogen, Nevada hade lite svårt att skritta bara ibörjan då han var så pigg. även om han protesterade lite några gånger innan skogen, så lyssnade han bra på mig, övertalningstiden var inte så lång som den kan vara! tog en kort galopp i skogen, mycket kontrollerad, han la in ett skutt. sen sista raksträckan tog jag lite mer galopp och trav, JÄKLAR VAD STARK DEN HÄSTEN KAN VARA! men det var härligt!
igår borstade jag även lite på andra hästen, tyckte han var värd det!
 
idag ska jag nog rida barbacka på banan, men vad jag ska göra där beror på underlaget!
 
torsdag - söndag är jag hästvakt åt ägaren, vilket inte är mig emot!
 
(kommer ihåg passet på bilden som igår, Nevada var inte snäll alltså! men på slutet riktigt fin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0