dom senaste dagarna..

har jag varit hästvakt!, kul har det varit!
igår t.ex. letade jag efter en sko i hagen, och idag letade jag efter en benlinda och 2 paddar!
pyssla i stallet måste vara något av de bästa som finns!
 
idag fixade jag allt först i stallet, sen tog jag in Nevada och red en liten sväng på 30 minuter, skritt och lite trav. Nevada var spänd innan vi travade, jag kände hela han bara letade något att bli rädd för, och när han hade blivit det, var allt lugnt! sen skötte han sig hela vägen till stallet igen!
efter turen fixade jag Nevada, och sen lindade jag på den tappade lindan på häst nr. 2 :)
 
imorgon blire nog skogen!
 
om jag säger att jag inte har ont i magen så ljuger jag, kanske har ätit för mycket godis, vet inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0