Lördag, Söndag!

idag ska jag till Stockholm! ska äta middag och gå på teater, that´s why jag hade Nevada igår! :)
när jag kommer hem kommer jag väl somna direkt så mer än så kommer inte göras!
 
imorgon söndag! dagen innan kryssningen ;) så då blir det såklart packning, kul! under dagen ska jag också till tuna park med Elina för att kolla om jag ska köpa något ;)
 
Med tanke på att köpa något, för 2 veckor sedan köpte jag ett par byxor som jag ska ha på kryssningen tänkte jag, jag provade dom och dom satt som en smäck! förra fredagen tänkte jag inviga dom! men vet ni vad? jag fick på mig dom, men när jag skulle knäppa byxorna så gick det inte.. som jag kämpade! efter ca. 15 min fick jag ihop dom ;) jag trodde jag skulle börja gråta, inte okej!
 
Resten av den dagen ska jag städa, springa och plugga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0