RallyHarry!

I början av dags ritt var Nevada konstig, rädd för människor, spänd osv. 
Men när vi väl var inne i skogen, släppte det mesta och han traskade på.
Travade lite. sen mellan andra och tredje "skogdelen" så ville Nevada galoppera, jag försökte bromsa men bromssträckan var ganska lång... sen gick vi på en större stig, jag skulle trava lite, men Nevada galopperade, jag bromsade för kung och fosterland. sen blev det galopp igen och i de små uppförsbackarna la Nevada in något som liknade bockningar, vilket blev ca. 5 gånger. Jag satt och log medans jag tackade för min balans.
sen var skogen slut, skrittade en bit, travade, och de sista metrarna blev de galopp, i "nevadatempo" sen skritt till stallet.
Härlig ritt på en glad häst<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0