Wellington Classic vs. Eurolite

Jag älskade min gamla ridhjälm! så himla bekväm och ganska snygg också! men efter alla avramlingar och alla slag mot den så behövde jag verkligen en ny!

Det var då efter mycket om och men min älskade Wellington Classic kom in i bilden!
Jag har alltid velat ha den, men det har liksom aldrig gått ihop eknomiskt eftersom det inte är den billigaste!
men jag önskade mig den hjälmen år efter år, och den senaste julafton fick jag pengar till en ny hjälm så jag slog till!
OCH VILKEN UNDERBAR HJÄLM!
Definitivt den bästa av alla 3 jag har haft!
 
jag har bytt bland den nya och gamla lite då och då, och när jag hade min gamla första gången efter den nya var min första reaktion "vilken obehaglig hjälm" bara det säger lite!
Jag älskar min nya hjälm, det var såå värt att lägga de extra hundra (tusen) lapparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0