Igår!

Igår började dagen bra, kollade på en film med lite för grova skämt. Ni vet "not another teen movie"?. Jag blev trött så jag sov, sen skulle jag till stallet. 

Jag tog in Nevada och borstade, satte på mig hjälm och honom träns och benskydd, gick ut och hoppade runt (det gjorde jag inte, hoppade upp gjorde jag!) och red en sväng. Han var pigg, travade och galopperade 2 steg, han hade svårt att lyssna så för att inte riskera ofrivilliga avsättningar så blev det inte mer än så. Sen blev han rädd för en traktor på åkern, JÄTTERÄDD! Men jag blev stolt över honom för han lyssnade iaf och gick förbi. Tillbaka i stallet fick han en dusch och mat, sen släppte jag ut honom och åkte hem :)
Red utan skor och med solbrillor! - är det sommar så är det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0