Ska jag skratta eller gråta?

Nu har jag tackat JA till att behålla mina reservplatser, i Eskilstuna, Karlstad och Västerås. När jag såg min reservplas här i Eskilstuna visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta. trodde seriöst att det var ett skämt!
Nog för att många kommer tacka nej, men inte så många!
Som det ser ut nu har jag störst chans att faktiskt komma in i Karlstad. Men samtidigt är jag 99% säker på att jag inte kommer in!
 
Så vad ska jag göra nu?
 
Först och främst ska jag söka igen i vår, eftersom just den startar på våren också!
Sen har jag inte så mycket val, jag ska alltså börja söka jobb, snart.
SÅKLART suger det att jag inte kom in, men mirakel sker fortfarande, hoppet är inte helt ute än.
 
Det är nu jag önskar att jag faktiskt hade ett år kvar på gymnasiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0