bara jag som ..

hör ljud?
jag var lite tveksam om jag verkligen skulle skriva detta inlägg pga. man kan tolka det som att jag är psykiskt störd. men sedan tänkte jag och kom på att jag sa detta till en vän, och för henne var det samma.
så nu till saken!
 
Ibland, speciellt när det är helt tyst, eller saker om påminner och jag är ensam hör ljud, inte vilka ljud som helst utan tillexempel. skratt man stör sig på, ni vet en person man inte gillar, denna persons skratt är det värsta ever
! såklart att det fastnar liksom! känns inte helt rätt att skriva om detta då jag i skrivande stund är ensam hemma.
men kämde ändå att jag ville få ut detta ;)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

kanske har samma skratt i huvudet jag med om vi tänker på samma.. ;D

2014-06-22 @ 15:19:32
URL: http://mimmisnewspictures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0