irriterad!

Jag frågade 3 "modeller" om dom kunde ställa upp på bild, till ett skolarbete.
En svarade "ja om du vill ha en ful modell" - hatar de beteendet, "visst är jag ful, men säg att jag är fin"Den blev sjuk och kunde inte iaf.
Den andra ville veta allt, men jag ville inte säga min ide, sen blev jag arg. liksom hur svårt är det att säga ja eller nej? då plötsligt kunde den när jag redan var arg.. - den kunde inte den tiden så vi sköt upp det.
Den tredje "strulade till det" och skulle inte kunna förens halv 7, då är det liksom ingen ide, bilderna skulle ändå bli kassa, då kan jag lika gärna låta bli. HEJDÅ FOTOIDÈ!

Så nu ska jag gå ut och fota en ide utan modeller, eftersom det ändå inte blir av annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0