Lördagsridningen

igår red jag på banan, i början var han rädd för en hög med bråte så jag väntade ut honom innan jag satt upp :)
jag hade tänkt mig ett joggpass, men de blev mer mot trim, eftersom han inte riktigt hade respekt för mina skänklar osv., sen att han halvt drog iväg, så jag bestämde mig för att inte acceptera de och göra något åt de.
funkade ganska bra, men tog ett tag.
sen paus, efter pausen red jag över travbommar, gick bra :)
han var jätte fin och avslappnad när jag satt av.

när jag släppte ut Nevada igen så hängde jag lite med dom i hagen. jag hade en och annan morot i fickan ;) de var inte lätt att fota när dom var alldeles för nära, men när morötterna var slut så gick de bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0