Tack Nevada!

Jag fixade allt först som vanligt, la in mer halm för att de behövdes, varför annars liksom?

När jag skulle hämta honom så ropade jag hans namn, han kollade på mig, men gick han emot mig för det? Nej så jag fick gå genom leran! Plötsligt kände jag ett ganska rejält stänk! Nevada hade då stänkt lera på mig..
Red barbacka idag på banan, han var något seg så jag fick arbeta ganska mycket.när jag travade av fick jag belöningen, han var i fin form arbetade under sig och var helt avslappnad!
Då valde jag att skritta av, och som alltid så släpper man tyglarna och chillar.. Och precis som vanligt då blir Nevada skrämd och tvärnitar och kastar sig runt.. Inte bara en gång utan 3 och där satt jag barbacka ;)
Så idag har jag insett vilken bra balans jag har!

Min outfit:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0