Det är så frustrerande...

Man längtar tills man blir 13, 15, 18 och 20.
Förra året var inte speciellt roligt när mina vänner skulle "ut" och jag fick stanna hemma för att jag fyller så sent på året. Men nu är jag 18 och vill inte bli ett år äldre! MEN jag har kommit på vad jag vill göra med mitt liv.
Jag vill bli Yrkesförare, köra lite lastbil! HUR COOLT?! och varför kan jag inte bara gå utbildningen, vara glad och börja jobba därefter? SÅKLART för att jag är "för liten" man måste vara 21 för att få ta lastbilskörkort...
JAG BLIR SÅ TRÖTT!

Jag gjorde ett av alla "test" på facebook, där man får reda på hur gammal man beter sig som. Vilket blev 21 för mig! kan inte jag bara få ta mitt C/CE-körkort då? även om jag inte är 21 så beter jag mig ju som det, det borde vara det som räknas. SNÄLLA? undra om de på trafikverket är mutbara?
När jag blir 21 då jäklar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0