Det regnar och regnar!

Red bara en kort sväng idag, och ju längre vi kom dessto mer började det regna. han hade på sig sitt på ridtäcke och det rann om det när vi var tillbaka...
Nevada skötte sig ganska bra, han frös fast i marken för att en bil stod där den inte skulle stå, så det var läskigt tyckte han. Jag hoppade av och gick några meter sen hoppade jag upp igen.
 
Jag bryr mig egentligen inte vad det är för väder eftersom jag rider ute oavsett. 
Men när det regnar så mycket som det gör så förstör det bla. Ridbanan, den är nu oridbar eftersom den är alldeles för mjuk, så det blir skogsridning ett tag framöver, vilket inte gör mig något egentligen men det är ju tråkigt att "lite" regn förstör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0