SIHS 2014!

Det började bra när vi skulle åka, FM-sändaren ville inte sammarbeta men efter typ 20 minuter funkade det.. bra start liksom!
Det gick bra att köra till stockholm inga händelser som på stundentveckan när jag skulle köra till strängnäs, höhö... Vi skulle sova hos mormor så vi åkte dit och chillade ett tag innan vi tog oss till Solna och arenan.
Även om jag försökte övertala Isabella att jag hade fullkoll så insåg jag att det kanske inte var så. men vi var inte lika förvirrade som jag och Mimmi förra året!
 
Väl i Solna åt vi på subway, Alltså killen i kassan... jag tror han försökte vara rolig eller något... jag gillar inte människor som försöker vara trevliga på det sättet. NOG OM HAN!
Efter det gick vi mot arenan och kollade in mässan, köpte mitt fina schabrak, så fint!
Showen var AMAZING!
Här hoppar hästarna över "andra hästkrafter"
 
Jag tog inte med mig kameran för att jag hade läst att man inte fick ha med sig en, men ja tydligen fick man! Dock tror jag inte att jag hade orkat släppa på den, min väska vägde tillräckligt mycket, fick så ont i axlarna!  Dessutom hade jag en sån där grej på huvudet, den hade jag kuntit så hårt att jag hade en grop där när jag tog av den 16 timmar senare, 2 minuter efter jag hade tagit av den var det en bula istället, haha! jag har fortfarande ont...
Det påminner om när jag var mindre och hade örhängen, ploppen bakom hade jag gått och tryckt på så ploppen hade skavt in i örat, rädd för att tappa mina saker ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0