Detta gör mig arg!

Eftersom jag är en sådan som blir arg för "Allt" så tänkte jag skriva fem saker som faktiskt gör mig arg. eller sur kanske låter bättre.
Skitsamma, Detta gillar jag inte:
 
 
1. Sura människor som drar ner andra i skiten, tex. Den sura människan skriver till en annan på FB, vilket påverkar den andra som också blir sur, USCH! varför ens skriva till andra om man bara ska vara sur?
 
2. Människor som vänder allt så, varenda sak handlar om den personen. t.ex. Jag pratade om "viktiga" saker, som jag verkligen behövde råd med varav den vännen vände det hela, "ah men jag..." Seriöst, världen kretsar inte runt en person.
 
3. Människor som pratar om sådant de verkligen inte har koll på, varför inte bara hålla tyst då?
 
4. Människor som ljuger som inte kan ljuga! Ska man ljuga måste man tänka smart, gör man inte det så kan man likagärna säga sanningen! samtidigt som det kan göra mig sur, så kan det även vara roligt, ibland.
 
5. Sen finns det de personerna som inte behöver göra något speciellt för att göra mig "sur", det är personer jag helt enkelt inte klarar av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0