Inte en dag har gått utan att jag tänkt stränderna man bränts på.

Kylan kommer sakta men säkert. jag sitter vid mitt skrivbord och det fläktar ganska bra från fönstret. 
idag tänkte jag spendera min dag i sängen för att det var några dagar sedan jag endast gjorde det och för att jag inte mår heelt bra (gör jag det någonsin?haha..) men jag funderar på om jag ska hinna gå ut och fota den lilla höst vi har ute, innan stallet i eftermiddag.
Märks det att jag försöker skippa ipadbilderna så mycket som möjlgt och istället använda min kära Nikon?
JAG FÖRSÖKER IAF.
Nu ska jag fixa i mitt rum, sedan frukost och sedan ska jag sätta mig här igen, sedan ska vi se hur jag spenderar resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0