Stelnar ägg i frysen?

En sak jag tänkte på igår innan jag somna var "Om man lägger in ett okokt ägg i frysen, har det då stelnat när man tar ut det så att man kan skala det utan att det "rinner"?

Det borde ju inte stelna eftersom skalet är ganska tjockt och så att det inte borde göra det, men samtidigt så "stelnar" det ju när man kokar det? om det stelar i frysen, är det genomskinligt då?
DJUPA TANKAR! jag tänkte ringa och fråga en vän, men nej! då lär jag ju bli dumförklarad. men det finns ju en riskt för det nu också.jag frågade iaf, och ja jag blev dumförklarad.
men jag ska prova nästa gång vi har ägg hemma
 
JA, JAG GOOGLADE men hittade ingen svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0