Det känns lite lame med en paus...

Jag valde att ta en paus pga. min huvudvärk...
När hästfan (inte nevada..) kasta av mig i december fick jag hjärnskakning (fick det konstaterat av läkare). Men som ni vet körde jag på, när jag istället skulle ha uppsökt vård och tagit det lugnt. IAF det får jag äta upp nu. Jag går med konstant med huvudvärk samt värk i nacken. I tisdags åkte jag till vårdcentralen och fick därmed en akutremiss till röntgen, som såklart inte visade något. Så nu ska jag leva på alvedon 3ggr om dan i 5 dagar... 
Har man huvudvärk blir det inte bättre av att sitta vid datorn, sen gör jag typ samma varje dag så mitt liv är inte så intressant heller.
jag ska blogga när jag känner för det helt enkelt.

Nevada är så rolig att rida nu, han känns så pigg och glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0