Om fredagen hata mig så ville gårdagen döda mig.

Igår innan jobbet mådde jag så dåligt, men alltså man kan ju inte ringa in 20 minuter innan man börjar och bara "hej jag är sjuk"
Så jag åkte och jobba, efter en timme såg kände jag "jag kommer svimma" att känna så när man sitter i kassan och inte kan lämna den är ju kul. Så inge mer om det för då kommer jag börja gråta, men jag kunde iaf ta mig hem och gå och lägga mig.
kul att det skulle hända just mig efter bara 2 veckor på Ica.
 
Jag måste börja tänka mer på mig själv, så om bloggen blir bortprioriterad hoppas jag att ni förstår.
Så från och med nu är det jag, Nevada och jobb (i lagom mängd) som gäller för mig ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0